برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

روز تولد تو میلاد عشق پاک  

 

   برای شکر این روز پیشونیم به خاک  

 

امروز تولد عشق زندگی منه یعنی تولد  

 

کوچولوی قشنگم محمد مهدی پسر نازم که 

 

امروز ۷ ساله میشه تولدت مبارک عشق مادر 

 

اینم چند عکس از گل زندگی من  

همه ی وجود مادری کوچولوی قشنگ من 

ادامه مطلب ...

سلام به همگی امیدوارم که سال جدیدو با خوبی و خوشی شروع کرده باشید  

 

و تا آخر سال خوبی داشته باشید راستش من که روزهای اول سال همش برام  

 

ضدحال و عذاب بود بجز دو روز آخر تعطیلات که اون هم با خانوادم رفتیم کوه و چادر  

 

زدیم و دو روز اونجا موندیم واقعا جای همتون خالی بود خیلی خوش گذشت بخصوص 

 

شبا که آسمون پر از ستاره بود یعنی میتونم به جرات بگم تو تموم عمرم تا بحال  

 

آسمونو به این زیبایی ندیده بودم واقعا زیبا و دیدنی بود پر از ستاره هایی با شکلای  

 

مختلف و زیبا که آدم واقعا از دیدن آنها لذت میبرد و از همه مهمتر اینکه من بالاخره  

 

هوارمو سر دادم و اون شب تو کوه با تمام وجودم خدا رو فریاد زدم بعد از اون فریاد بلند 

 

حس کسی رو داشتم که بغضی تو دلش بوده و یه دفعه اون بغض از بین رفته باشه  

 

خلاصه حال خوشی داشتیم بعد از اون هوار ................. 

 

امیدوارم که شما ها هم تونسته باشید جایی رو پیدا کنید و هوارتونو سر بدید ........ 

 

با آرزوی موفقییت برای همه