برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

با دیدن این جسد،یکی دیگر از معجزات قرآن اثبات شد ! +عکس

جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.

رئیس این گروه تحقیق و ترمیم حسد یکی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود.

تحقیقات پروفسور بوکای همچنان ادامه داشت تا اینکه در ساعات پایانی شب نتایج نهایی ظاهر شد بقایای نمکی که پس از ساعت ها تحقیق بر حسد فرعون کشف شد دال بر این بود که او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او از دریا برای حفظ جسد، آن را مومیایی کرده اند. اما مسئله غریب و آنچه باعث تعجب بیش از حد پروفسور بوکای شده بود این مسئله بود که چگونه این جسد سالمتر از سایر اجساد، باقی مانده در حالی که این جسد از دریا بیرون کشیده شده است.

 

حیرت و سردرگمی پروفسور دوچندان شد وقتی دید نتیجه تحقیق کاملا مطابق با نظر مسلمانان در مورد غرق شدن فرعون است و از خود سئوال می کرد که چگونه این امر ممکن است با توجه به اینکه این مومیایی در سال ۱۸۹۸ میلادی و تقریبا در حدود ۲۰۰ سال قبل کشف شده است،در حالی که قرآن مسلمانان قبل از ۱۴۰۰ سال پیدا شده است؟!

لذا بعد از اتمام کار به کشورهای اسلامی سفر کرد و به تحقیق پرداخت تا بالاخرة آیه ۹۲ سوره یونس را برایش خواندند.به این صورت بود که به دین مبین اسلام مشرف شد.

 

 

۶ ماده سرطان زا اما پر مصرف

 

  

در آخرین تحقیقات انجام شده دانشمندان با بررسی های دقیق محصولات شوینده و پرکاربرد خانگی دریافتند بسیاری از دهانشویه ها، دئودورانت ها و برخی موادغذایی از فاکتورهای مؤثر در سرطانی شدن سلول های بدن هستند.

 

▪ شیرین کننده های مصنوعی

تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد، شیرین کننده های مصــــنوعی مانند (سایکلامیت) خطر سرطان را افزایش می دهند.

برای حل این مشکل "ساخارین " در موادغذایی به جای شیرین کننده های مصنوعی به کار برده شد، تحقیقات جدید انجام شده در خصوص عملکرد "ساخارین " در بدن نشان داد تمام محصولات حاوی ساخارین نیز سبب سرطانی شدن سلول ها می شوند.

 

▪ دهانشویه ها

دانشمندان در آخرین تحقیقات خود دریافتند دهانشویه های حاوی اتانول احتمال ابتلا به سرطان دهان را افزایش می دهد.

آنها بر این باورند که اتانول بافت های دهانی را در برابر مواد سرطان زا مانند سیگار، آسیب پذیر می کنند.

دانشمندان معتقدند اسـتفاده از دهانشویه ها بهتر است چند روز در میان به صورت غرغره کردن باشد و از خوردن آن خودداری شود.

افراد سیگاری و یا افرادی که سابقه سرطان دهان در خانواده آنها وجود داشته و یا ریسک فاکتورهای دیگر ابتلا به سرطان را دارند بهتر است از انواع دهانشویه های بدون اتانول استفاده کنند.

 

▪ استاتین

استاتین نوعی داروی کاهنده کلسترول و فشار خون است. دانشمندان طی تحقیقاتی که روی ۱۷۰ هزار نفر انجام شد، دریافتند افرادی که از داروهای حاوی استاتین در مقادیر بالا استفاده کردند ریسک فاکتورهای ابتلا به انواع سرطان مانند سرطان سینه، سرطان روده بزرگ و سرطان پروستات در آنها افزایش پیدا کرده است.

 

▪ تلفن همراه

محققان معتقدند استفاده بیش از حد از تلفن همراه به سبب امواج مضری که از آنها ساطع می شود بر مغز و بافت آن تأثیر گذاشته و سبب ایجاد سلول های سرطانی می شوند.

 

▪ ضدعرق ها

محققان معتقدند، آلومینیوم موجود در ضدعرق ها و دئودورانت ها که "پارابن " نامیده می شود مانند هورمون استروژن عمل کرده و استفاده بیش از حد آن خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنان افزایش می دهد.

دانشمندان در نمونه های بافت های سرطانی ماده "پارابن " را یافته اند و این مسئله نشان می دهد افراد بسیاری، که ۹۹ درصد جمعیت جامعه را تشکیل می دهند در معرض مواد حاوی "پارابن " مانند مواد آرایشی بهداشتی گوناگون و موادغذایی قرار دارند.

 

▪ رنگ مو

دانشمندان با آزمایشاتی که روی افرادی که از رنگ مو استفاده می کنند دریافتند استفاده مکرر از رنگ موها افراد را در معرض ابتلا به سرطان قرار می دهد.

این پژوهش ها نشان داد، افرادی که به طور مکرر از رنگ مو استفاده می کنند بیشتر در معرض موادشیمیایی مضر آن قرار می گیرند و به همان میزان خطرات ابتلا به انواع سرطان در آنها افزایش پیدا می کند.

 

چند راه نگهداری‌ پنیر

 

برای‌ جلوگیری‌ از خشک‌ شدن‌ پنیر، روی‌ طرف‌ بریده‌ شده‌ آن‌، کمی‌ کره‌ یا روغن‌ بمالید.برای‌ این‌ منظور همچنین‌ می‌توانید دستمال‌تمیزی‌ را که‌ پرز پس‌ ندهد به‌ وسیله‌ سرکه‌ خیس‌کرده‌ و به‌ دور قالب‌ پنیر بپیچید.

 

اگر پنیر را درون‌ ماست‌ بیندازید بسیار لذیذ می‌شود.

 

▪ چنانچه‌ پنیر را درون‌ فویل‌ آلومینیومی‌بپیچید، برای‌ جلوگیری‌ از خشک‌ شدن‌ آن‌ موثراست‌.

 

اگر پنیر را میان‌ پارچه‌ای‌ که‌ در سرکه‌ انگورخیسانده‌اید قرار دهید، طعم‌ و مزه‌ خوبی‌ خواهدیافت‌ و ضمنا مدت‌ زیادتری‌ تازه‌ خواهد ماند.

 

اگر پنیر شما نرم‌ است‌ و می‌خواهید سفت‌شود، آن‌ را درون‌ آب‌ نمک‌ جوشیده‌ ولی‌ سردشده‌ بیندازید. هر چقدر مقدار نمک‌ بیشتر باشدپنیر سفت‌تر می‌شود.

 

برعکس‌ اگر پنیر سفت‌ است‌ و می‌خواهیدنرم‌ شود آن‌ را درون‌ آب‌ جوشیده‌ بدون‌ نمک‌بیندازید.

 

▪ همچنین‌ می‌توانید پنیر سفت‌ را درون‌دوغ‌، خیس‌ کنید.

 

پنیری‌ را که‌ کپک‌ زده‌ است‌ دور نریزید بلکه‌آن‌ را درون‌ ظرف‌ در داری‌ قرار دهید، چند حبه‌قند در آن‌ بیندازید و سپس‌ در ظرف‌ را بگذارید بااین‌ کار کپکها از پنیر جدا شده‌ و سراغ‌ قندمی‌روند. سپس‌ در ظرف‌ را برداشته‌، پنیر را میل‌کنید و حبه‌ قندها را بیرون‌ بیندازید.

 

چنانچه‌ برای‌ تهیه‌ بعضی‌ از غذاها مانند پیتزابه‌ پنیر رنده‌ شده‌ نیاز دارید قبل‌ از رنده‌ کردن‌پنیر، اندکی‌ روغن‌ روی‌ رنده‌ بمالید، به‌ این‌ ترتیب‌پنیر به‌ رنده‌ نخواهد چسبید و به‌ آسانی‌ شسته‌خواهد شد.

 

اگر می‌خواهید پنیر دیر فاسد شود همیشه‌آن‌ را در ماست‌ یا آب‌ ماست‌ بیندازید

 

       

   ترد شدن کلم قرمز      

     

 


اگر می خواهید ، از کلم قرمز برای سالاد استفاده کنید و کلم ها سفت هستند برای ترد شدن کلم قرمز از این دو روش استفاده کنید:

 

 

روش اول: مقداری آب داخل ظرف ریخته و روی اجاق گاز بگذارید. دو قاشق غذا خوری سرکه به آن اضافه کنید کلم ها را خرد کنید و داخل آب جوش و سرکه بریزید. بعد از دو جوش آنها را داخل آبکش بریزید، تا آبش خارج شود و درضمن خنک شود می بینید که چقدر ترد و خوشمزه می شود.

 

روش دوم: می توانید کلم خرد شده را در ظرف فلزی ریخته و برای چند دقیقه داخل فریزر قرار دهید ، بسیار ترد می شود.