برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

بی تو دور از تو نبودن

عشق  اگر  روز  ازل  در  دل  دیوانه  نبود   

                                               تا  ابد  زیر فلک  ناله ی مستانه  نبود  

نرگس ساقی  اگر  مستی  صد  جام  نداشت   

                                                          سر  هر   کوی  و گذر  این  همه  میخانه  نبود  

دوش  دور از تو شبی  بود  که گفتن نتوان  

                                                      همدمم  جز دل افسرده  و بیمانه نبود  

من و جام  می    و  دل   نقش  تو در  باده ی ناب  

                                                               خلوتی  بود  که در  ان  ره  بیگانه نبود   

کاش  ان  تب  که  ترا سوخت  مرا  سوخته  بود  

                                                              به  فدای  تو   مگر  این  دل  دیوانه  نبود 

از  چه  چون  شمع  سحر سوختی ای  هستی من  

                                                                   تا  ترا  سایه بال و بر  بروانه نبود  

من  تو بودم همه   ای  خفته  چو گل در  بستر 

                                                             قبله گاه  دل من جز  تو در این  خانه  نبود  

بی  تو  دور  از تو  نبودن    هنر  عشق و  وفاست 

                                                               معجزی بود  که  دیدم من و  افسانه نبود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد