برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

ای گریزان

 

     من و تنهایی و غمهای سیاه ................ 

 

        تو و راهی به دیار دگری ................ 

 

         در  دلم آتش و خون می جوشد ............... 

 

          وای بر من که ز دل بی خبری ....................... 

 

            مکن آزاد  مرا  ای  صیاد ....................... 

 

           نپرد مرغک بشکسته پری ...................... 

 

              بی تو دل هیچ نیرزد بخدا .................. 

 

               صدفی مانده تهی از گوهری .................... 

 

               تو و آن دل که کشد زار مرا .................... 

 

            بی تو ای دوست من و چشم تری ...............

 

             تو و بیگانگی و تلخی و قهر ................. 

 

             من و اشکی که ندارد ثمری ...................... 

 

             من چو یک شاخه افتاده به خاک ............ 

 

            تو گریزان چو نسیم سحری .....................

 

              آن چنان از  بر  من  میگذری ............... 

 

             که  ز  کوئی گذرد  رهگذری ...................... 

 

             بعد من باز کجا خواهی یافت ............... 

 

            زین  دل غم  زده  دیوانه تری .......................... 

 

          ترسم آن روز بجویی دل من ............... 

                

          کز    {  مریم  }  هیچ نباشد اثری .....................   

نظرات 3 + ارسال نظر
jahed سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.axfuny.blogsky.com

salam maryam mer30 ke behem sar zadi mamnon baz ham bia

آیدا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.tanha1984.blogsky.com

خیلی قشنگ بود مریم جون. حرف دل منو زدی

uk چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

بسیار عالی ...

و من خسته بی کس اینجا ، منتظر می مانم
تا که روزی در نیلوفری قلبت را سوی من باز کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد