برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

برهوت

در مورد هیچ چیز در برهوت تنهایی

تو شور زیستنی .........  بی منی .......... و من بی تو اسیر  

 

فترت این روزهای بیهوده ام ........... هزار بار به بیهودگی رسیدم  

 

و باز فریب داد فلک با هزار شعبده ام ............. 

 

 

       زندگی بازیست و من بازیگر بازیچه های قلب خویشم      

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://fatehmh.blogfa.com


ترا بی هر یقینی و گمانی دوست میدارم
ترا در هر زمینی و زمانی دوست میدارم
ترا در باور اندیشه های ارغوانی ام
بر این باور بمانی یا نمانی دوست می دارم
به تو مثل پریان زمینی عشق می ورزم
ترا مثل خدای آسمانی دوست می دارم
ترا با قد و بالای هلالی ناز می بینم
ترا با چشم و ابروی کمانی دوست می دارم
ترا در بدترین لحظه هایم یاد می آرم
ترا در بی کسی و بی امانی دوست می دارم

به خاطر تو

سلام صادق جان

مرسی بخاطر اومدنت و شعر قشنگی که گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد